
Entrada similar

L’experiència com a emprenedora
El passat 17 de febrer, l’Escola de Dones Emprenedores de Barcelona Activa em convidava per explicar l’experiència com a emprenedora. Vaig estar davant d’un públic ple d’idees i il·lusions que em situaven a un punt d’inici també viscut.

Les AMPA, la veu de les famílies
Pares i mares ens aboquem a participar a l’AMPA i ràpidament ens trobem en plena “activitis” muntant jornades, escoles sobre educació i criança, festes, gestionant extraescolars o serveis de menjador, per citar alguns exemples, deixant-nos-hi hores voluntàries. I és quan un s’atura a pensar el sentit d’aquesta implicació quan entren més preguntes…

Ens diem La XAVI i el fúcsia és el color
Per primera vegada, tenim a la ciutat un espai de cocreació on s’agrupen per igual més de 60 entitats i es mouen més de 130 persones del sector de la diversitat funcional. És la XAVI, la Xarxa d’Accessibilitat i Vida Independent, on es promouen propostes concretes i abastables per la plena inclusió i la vida…

Bona entrada d’any 2016!
Obro un 2016 intens com un embaràs, assumint la responsabilitat de coordinar l’àrea de comunicació de la Plataforma per la Llengua durant 9 mesos. Com celebrar millor aquesta entrada d’any amb un Tirallonga de monosíl·labs de Joan Oliver-Pere Quart. Un petit homenatge d’aquest precís moment: reptes per a un any nou i les capacitats de la llengua…

Reptes de l’acció comunitària: idees per fer xarxes més sostenibles
El passat 30 de maig compartia taula amb l’Anna Tomàs, membre de la Junta Directiva d’ECAS i directora assistencial de 3 Turons. Plataforma Vàlua de Sabadell ens va convidar a un debat al voltant de l’acció comunitària. Si per l’Anna eren reptes des de les entitats en clau de fils i nusos, per mi, des del…

Quan l’educació és més enllà de les quatre parets d’una aula
Hem sentit el pols de l’empoderament de les persones quan s’articulen projectes d’acció comunitària en barris i ciutats. Però, quan es pivota sota criteris d’educació, què implica? Com s’articulen experiències d’educació comunitària que preveu, d’entrada, una dedicació més enllà de l’horari reglat dels centres educatius? Qui les lidera? Quin impacte tenen sobre infants i joves?…