Brúixola
Pla de comunicació i estratègia comunicativa per arribar a port.
Pla de comunicació i Pla d’acció
A Blaus Cooperativa, planifiquem la comunicació de la teva organització per objectius, traçant una estratègia comunicativa clara i efectiva que et porti a complir les teves metes estratègiques.
El planejament compta amb:
Desenvolupament de marca i relat
Elaboració de la marca identitària, coherent amb els propòsits, valors i causes que mouen l’organització.
Una marca ha de ser més que bonica, ha de ser, sobretot, funcional.
En un tancar i obrir d’ulls, recordem la imatge que ens identifica i que amb la tipografia, imatge, colors, nom i lema ens remet als valors que volem mostrar.
Per al desenvolupament de la marca, elaborem un document que assenyala els elements destacables i que també recull el relat que se sustenta l’organització, amb els missatges bàsics.
La implicació de l’equip en el procés de construcció de la marca és clau per apropiar-se-la com a referent identificatiu, de pertinença i aixopluc a l’entitat.
També elaborem el manual bàsic per la deguda aplicació de la marca en diferents situacions i suports.
Comptem amb una xarxa de professionals de disseny gràfic per a la creació del logotip.