Brúixola

Pla de comunicació i estratègia comunicativa per arribar a port.

Pla de comunicació i Pla d’acció

A Blaus Cooperativa, planifiquem la comunicació de la teva organització per objectius, traçant una estratègia comunicativa clara i efectiva que et porti a complir les teves metes estratègiques.

El planejament compta amb:

  • Objectius generals i específics.
  • Públics segmentats per conèixer els perfils a qui dirigir-se.
  • Missatges clars i entenedors.
  • Selecció d’imatges, coherents amb la marca identitària.
  • Proposta d’accions comunicatives a desenvolupar, en línia i fora de línia, tant de comunicació interna com externa.
  • Plantejament i ideació de materials i suports comunicatius.
  • Pressupost per objectius i accions.
  • Calendari d’accions, a un o dos anys vista.
  • Indicadors pel seguiment i l’avaluació.

Desenvolupament de marca i relat

Elaboració de la marca identitària, coherent amb els propòsits, valors i causes que mouen l’organització.

Una marca ha de ser més que bonica, ha de ser, sobretot, funcional.

En un tancar i obrir d’ulls, recordem la imatge que ens identifica i que amb la tipografia, imatge, colors, nom i lema ens remet als valors que volem mostrar.

Per al desenvolupament de la marca, elaborem un document que assenyala els elements destacables i que també recull el relat que se sustenta l’organització, amb els missatges bàsics.

La implicació de l’equip en el procés de construcció de la marca és clau per apropiar-se-la com a referent identificatiu, de pertinença i aixopluc a l’entitat.

També elaborem el manual bàsic per la deguda aplicació de la marca en diferents situacions i suports.

Comptem amb una xarxa de professionals de disseny gràfic per a la creació del logotip.

Tornar a serveis

Altres Serveis